Klik Sini Untuk Satu Kejutan..... nuff

~Followers Of mY bLog..~

Sunday, November 10, 2013

Kebetulan... Huhuhu


Hehehehe... 




Konvensyen Kumpulan Inovatif & Kreatif (KIK) Peringkat Kebangsaan 2013

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Kumpulan EDU -Q

Sebenarnya dah lama dah KIK ni berlangsung, cuma baru berkesempatan nak update pasal benda nih.. huhuhu... tapi kena update juga sebab kumpulan aku wakil staf PSP ke peringkat kebangsaan tu.. hehehe...

 

 
Ni la projek KIK kami - Refrigeration System Kit ( Kit Sistem Penyejukan)






















Pertandingan Boling JKM 2013


 Haaaaa yang kat atas tu la piala yang aku dapat masa pertandingan boling yang lalu... hahahha... maklum la 2 tahun tak main boling... what do u expect from me? hehehehe... ada juga hadiah kan... malu weiiii



 Gambar semua peserta yang melibatkan 4 unit iaitu Mekanikal Am, Loji, Tekstil dan Pembuatan..


 aku propa sebelum game mula...









 
 Juara keseluruhan dimenangi oleh Unit Loji... tahniah..!!